onsdag 13 april 2011

En bra dag :)

En helt okej dag idag med bild, kul med vänner och tandläkaren :)
Idag hade vi bild och annars vanliga lektioner. kvart över ett skulle jag gå hem för att borsta tänderna, för att åka till tandläkaren. Efter skolan cyklade jag och Frida E hem till henne och satt vid datorn, hoppa studsmatta och sen åkte vi hem till Emil och hoppade :) Det var Jag, Frida E, Frida H, Vilma, Emma och Emil :) Det var kul... Sen skulle Frida hem och äta så då cyklade jag hem och bytte från cykel till sparkcykel och träffade Elin och Elsa som trixade med sina skateboards (jag trixar lite med min "kick-board")..
Nu så ligger jag i sängen och chillar ;P
Så vill jag hälsa krya på dig till Ebba som varit sjuk i veckan :(
Jag var sjuk förra veckan och nu är hon de så jag har inte träffat henne sen förra Måndagen...
(om hon läser detta...)

 En bild på en maräng-tårta som jag och mormor gjorde förut... Blev nöjd med den!
PUSS ha de så bra !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar